MC Goldrick

Blir ju tvungen till att läsa en massa även denna dagen. Dock är det dags att lägga psykologin på hyllan och istället gå in på Retail marketing... Det låter väl jätte kul! Eller inte.
Fasen! Motivationen överröstas av ironins framtonade drag om det verkliga livet.
Jag är så uttråkad. Både psykiskt och fysiskt. Jag måste ha något att se fram emot. Det räcker inte med att se fram emot sommaren, jag måste ha något riktigt roligt att se mot.
Hade aldrig annat att Universitetslivet skulle vara så här drygt.
Förstår inte hur vissa kan plugga i 10-15 år EFTER gymnasiet! JAg vet inte ens hur jag ska klara två år till i detta tristresshål! Och vad har jag lärt mig detta året?
De första tre kurserna var ekonomiinriktade vilket absolut inte passar mig. Den fjärde var i allafall aningen kul. Den sista nu får jag ont i magen av att bara tänka på.
Kanske skulle byta skola, inriktning och så vidare. Men vad fasen ska jag annars läsa då?
För läsa det måste jag ju. Vad ska jag annars göra? Börja jobba på ica? Skulle inte tro det.

Jag har fastnat i en ond cirkel som kommer ha sitt avslut i ett djupt dynghål. Låter lovande eller hur?


Kommentarer
Postat av: yeye

herregud, det är klart som korvspad att du inte hör hemma på programmet där du är? Och är du med i något studentspex någon gång? där träffar man ju massa kompisar?

2009-03-29 @ 20:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback