Näää

Skulle helst av allt vilja gå och dränka mig nu! Bilder från festen kom upp på facebook. För er som inte känner mig bör ni vet att vara med på kort är något jag HATAR!, Verkar säkert jättetrisst men jag klarar bara inte av att se bilder på mig själv från fester, blir ärligt talat äcklad. hur sjukt, dumt, eller konstigt någon än tycker att det verkar så är det ändå så jag känner och jag bara ber alla att respektera detta och låta bli att ta bilder på mig, och defenetivt inte lägga upp dem på facebook!
Ni snygga perfekta människor kanske inte kan förstå detta, men om man inombords är övertygad om att man är jätteful så smärtar det RÄTT hårt att se en själv på bilder som bara gör saken värre!

Ut och springa ikväll eller. Såg ut som det behövs i allafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback