Natti natt

har varit effektiv asså. Klockan är nu 00.47. Skrivit klart oppositionen i allafall.  
Känns bra och jag är tillock med näst intill nöjd med resultatet.

dags att släcka ögonen och låta sömnen göra sitt. Känner dock en oro i kroppen vilket bidrar till att det där med avslappning blir svårt.
Kan inte förstå ibland varför du gör det du gör, eller varför du tänker som du gör. Du är en person som jag många gånger sett upp till. Du har alltdi ställt upp för mig men aldrig låtit mig ställa upp tillbaka. Du säger alltid att allt är bra medans dina ögon säger något annat.
Du säger att du inte behöver någons hjälp.
det du visar utåt är något annat till det du bär på.
den jag oroar mig mest för är dig. Vet aldrig vad du gör, vad du ska göra eller varför. Är så rädd för att du ska göra något dumt.
Snälla storebror kom hem.
Snälla storebror berätta när något är fel.
Storebror jag älskar dig..

Ångest gånger två-
Älskling take it easy to night, för i morgon ska vi tattua oss du och jag. Älskar dig enormt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback