Ohhuu

Denna dagen blev bra trotts min negativa inställning i morse och i går kväll för den delen. SKolan var väl ok antar jag, och lika dant som jag förutspråkat så hamnade jag i en grupp med vilt färmmande människor jag alrdig ens utbytt ett ord med. Men det ska väl gå bra.

Efter skolan blev det direkt hem och byta om för att dra ner till gymmet. Blev två timmar idag vilket känns bra. Tränar som en man för fan. Klarade 40kilo o magövningen idag, ni kanske inte tycker det låter då mycket men det är det.
Riktigt sliten i benen nu och magen känns tung så fort jag andas, allt är som det ska med andra ord.

Ikväll ska jag fortsätta i god anda och börja läsa. Ska dessutom läsa klart grupppsykologin. LÄraren vi hade i det i dag inspirerade verkligen mig till det kan jag säga! Dessutom ska jag göra ett test för att se om saker och ting är som jag tror, det vill säga att jag är en ledarpersonlighet. Visar det sig att fallet är så, så ska jag banne mig kämpa mig igenom denna skiten och bli just det, en ledare. Hejjja mig.

Nu ska jag gå och tvätta av mig svetten, fräscht Linda? Kommer bli! Kommer bli!

Så länge....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback