Onsdag

Dagarna bara flyger förbi! Det ändå man hinner märka är ju fasen månda och fredag. Alla andra dagara försvinner på något vis. Knasigt det där med tid.

Upp tidigt i morsee som vanligt. Liten morgon promenad och sedan vidare för att storhandla. Fatta dyrt mat har blivigt! Framför allt gurka. Men ganska kul när man handlar på Ica Maxi med så däringa självskanning. Speciellt att trycka ut ettiketter på gränsaker och så. Blev en massa att fylla både kylskåp och frys med. Så idag blir det god nyttokyckling till mddag. Härligt. Dock aningen jobbigt när man packat allti påsar så där bra och sedan kommer till kassan coh åker på ett stickprov. Upp med allt för att dra det i kassan och sen ner i påsarna igen. Men man får la ta det med. Ble vi allafall berömda för att inte ha fuskat, de ni;)

Jaja, Vad händer resten av dagen. Marcus är ute och springer vilket retar mig för att jag själv inte kan på grund av mina förbannade ben. Så jag får snart pallra mig ner till gymmet och göra av med lite där istället. Magen fick i allafall vad den tålde igår vilket märks idag. Så idag får de bli mestadels crosstrainer för att utöka motionen och sedan biceps och trisceps, eller var det bröst? jaja i allafall. Blir nog bra det med. 

Njuter i allafall av att det är UNDERBART väder idag! Blir så sugen på en stor fet sommarfest när värdet är så fint. Dock är det på tok för kallt så det får väl vänta som allt annat. 

Hoppas Marcus vill åka och kolla på skor när han kommer hem, för jag BEHÖVER verkligen nya! Jaja det blir säkert bra. Nu är det i allafall dags för mig att lägga ner datorn och byta om till lite träningskläder. 

Hörs sen eller?
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback