Överskott?

Jag får minsann ofta sån där överskottsenergi på kvällarna. Helst när det är liite för sent att få det och man egentligen borde gå och sova. I allafall, efter vår promenad innan bled det lite GH och sedan fick jag lust, kan ni fatta LUST att skriva på arbetet. Så nu har jag snart skrivigt klart sammanfattningen, klistrat ihop allas delar, gjort en framsida och fixat och trixat me massa saker i det.
Känns bra att vara så produktiv på där på kvällningen.

Men nu har jag bestämt att det är dags att lägga ner datorn för kvällen. Kolla klart på Hajjen 3^^ och sedan sova ut. För det är ju så kul med den där överskotts energin, den tar ju slut efter ett´ta och då faller man som en fura.
Täcket och kudden värm upp er för här kommer jag!!

Ischlibishli, vollibolli! och just d, sov gott vettja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback