Sammanfattat

Har varit lite kort under dagen så jag tänke utåka lite.

Samma rutin som vanliga mornar. Till skolan för att lyssna på en kass föreläsning som inte gav ett DUGG! Lunch, sedan seminarie. Dags att dela in oss i de grupper vi blivigt indelade i. Hade dock tur som kom med en tjej som jag träffat innan i allafall. Ska bli kul och se hur detta går, men gruppen verkar seriös och det är i allafall ett plus!

Vidare hem för att varva ner och sedan vara upp snart därefter igen. Ner till gymmet, spendera två timmar där och slita ut sig. Hem igen och varva ner ytterligare en gång. Äta mat och sedan deckade jag i soffan. Var verkligen helt slutkörd! Måste se till att hålla energin på en bättre nivå om jag ska klara träna så här.
Vid halv åtta blev det en kvällspromenad. Därefter har jag duschat av mig dagens träning och sedan druckit kaffe.
Nu går en film på tv, men jag vill se DHW, dock är Marcus inget fan av det så jag får väl anpassa mig^^

Hur som haver, överlag har det väl varit en någorlunda bra dag.

(By the way, fick en fin komentar på min tatuering idag vilket uppskattades! Inte så många som ser den med tanke på var den sitter och så, blev i allafall glad)

Nu ska jag göra ingenting....
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback