Shooo på dig!

jahaja, Klockan är snart 11 och jag har redan hunnit äta frukost, dricka kaffe, skriva det sista på arbetet, göra vid mig och kollat på Small Ville. Faktiskt riktigt skönt att gå upp tidigt om mornarna.
Snart väntar skolan i några timmar för att jobba på vårt arbete. Sedan iväg och handla lite frukt och grönt. Sedan väntar löparrundan, har siktat in mig på 4km idag. Dock värker mina ben sedan löparrundan i förgår och efter träningen igår.- Och inte för att tala om armarna! Men när mna väl är uppvärmd sen så känns det bättre.

Fint väder idag med, inte så där jättefint men lagom för att man ska bli på bra humör i allafall:) Så idag ska jag se till att få ut så mycket av dagen som möjligt och bara njuta och må bra av allt. 

Nähe, känns som att det är dags av ta på sig litta kläder nu och bege sig till skolan. mm, här luktar nybakt nyttobröd. Det gillar vi!


Pussegull grisa hull!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback