slödag

Då sitter man här efter middagen men benen insmorda i linement och hoppas på att inflamationen ska ge med sig .
Kommer tydligen bli en lugn kväll i kväll då Marcus måste plugga inför tentan. Gymmet snart  i allafall sen får det väl bli melodifestival final ikväll. Jag som varit så anti melodifestivalen i år. tycker det har spårat ut totalt. ûber kassa bidrag, världens sämsta programledare och alldeles för många delfinaler. Vad h'nde med orginaliteten?

Får ge det eb chans i allafall nu när det ändå är final, bara den där skatan Afugglas eller vad hon nu heter inte går vidare. Snacka om att skämma ut Sverige i så fall!

Nä jag tror banne mig att jag ska gå och dricka litte wasser.

Glopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback