Söntag

Söndag och jag hade helst av allt legat i sängen hela dagen! Men icke.,Upp innan nio för en morgon promenad med Marcus och svärmor. Ganska skönt faktiskt. Dock kunde det varit aningen bättre och varmare väder. Är verkligen stor skillnad på luft och luft asså. Luften här ute i skogen är verkligen mycket bättre och mer lätt andlig än inne i HBG city.

Idag kommer en ny liten polle till våra hagar i Vekaboda. Så grymt söt, ska göra den till min häst;) En riktig liten rocker är han också, tycker han ska heta Rocker eller rolle men han har ju redan ett namn så man får väl nöja sig med det vad det nu än visar sig vara.

Det börjar bli dags för mig att börja skriva på metoddelen men motivationen är som bortblåst så jag får se när det blir dags för den.
Ska i allafall glotta på tv lite nu och sen får vi ta det som det kommer resten av dagen.


Shubbidoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback