Sovdags

Gäääsp- Das glücke är nu 22.38. Borde tänka på att krypa till kojs. Inte för att sova dock. Måster verkligen ta tag i att renskriva, eller ja skriva om opositions gruppens arbete. Måste ju vara förberedd på att redovisa det i 7minuter om nu flaskan pekar på mig. Dessutom måste jag hitta något fel med arbetet så man har något att gnälla på, antar att det ger högre poäng än om man bara säger att allt är bra.

Hur som haver, i morgon blir en stressig dag. Upp vid 8, hämta syster på stationen halv nio, försöka få in Bulle(inte det lättaste kan jag lova), städa rummet, duscha och fixa sig, snacka med gruppen på msn för att samordna all kritik osv, och allt detta ska göras innan klockan ett för då kommer släkten för att fira Sandras 17års dag. Vid sextiden är det sen dags att bege sig in till MRD för att märka sig. Aningen nervös nu kan jag meddela men det löser sig säkert. På med emlakräm två timmar innan sen så ska det inte vara någon fara. deeutom, vill man vara fin får man lida pin. Vet i allafall vad ja ska ha nu. Vingarna på ryggen får bli nästa gång. Gillar jag det jag får på söndag beställer jag en ny tid direkt för vingarna ska bli mina!
 
Arbetet var det ja....kanske dags nu.

Smellya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback