Tröttekorv!

NU är jag slut. Har i alla fall varti duktig idag och kan somna med gott samvete, både gym och powerwalk idag.
Upp tidigt i morgon för att finjustera lite på skrivningen och sedan bege sig till skolan för att fixa med arbetet.
Sedan väntar en lång löprunda i morgon, eller i allafall fyra kilometer.
 
Funderar på om man kanske skulle åka hem på torsdag? Pernilla V fyller 20 på fredag, och jag som sagt att jag ska vara duktig och ha en vit vecka. Får se hur det går med det i allafall.

Ser fram emot en fin sovstund på min mjuka kudde nu. Lite tv till, en cigg me Eirisch, situps och sedan är jag redo att stänga av hjärnan och lägga ner ögonlocken.

Hoppas er dag varit lika bra som min.

Pussogull grisa hull!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback