VA!!!???

Men vad fasen har hänt med melodifestivalen? Tur att jag bojkottat alla andra avsnitt denna säsong, annars hade jag varit pissedoff vartenda lördagkväll bannemig!
Och va fan är det för nytt med en internationell jury?!! Snacka kasst. Snacka om att man kan trascha varandras länder. Som deras röstning idag exempelvis. Ett poäng till en låt som i allafall hade haft en chans utomlands. Men icke, istället få tävlingens tristaste BALLAD högst poäng. Som om en ballad vunnit de senaste åren eller? NÄ
Kollar man på förra året till exempel, så konstigt som möjligt och så knasig låt som bara går, det är det som går hem i alla konstiga länder som nu medverkar. Men sverige som det efterblivna land det är fattar inte detta. Vi får nog vänta i fem år till seeen kanske låtskrivarna och artisterna hajjar detta koncept. Aningen synd att vi alltdi ska vara så efter.
Nä tackar vetta ja ABBA!

Bästa bidraget idag var bannemig pausunderhållningens musikuppträdande!!! Det hade vi nog till och med, ärligt tala kunnat vinna hela rubbet med!

Nähä vet ni vad, Ska dock erkänna att jag gillade Alcasar(stavning) och Emilia, men inte mer än så.

Svenska melodifestivalen är en TOTAL FLOPP!
Och inte blir det bättre för att Petra Mede är programledare! Var fan hittade de henne någonstans? I en soptunna med avdankade komiker eller? Blir arg bara jag ser henne. Vet inte om ni märkt det men en mer egocentrisk person fins inte! I varje tillfälle som blir ledigt ska hon fylla ut med ointressant snack om sig själv. Shape up! 

Så Det Så

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback