Wiie

Yeeeey, hälften av deltagarna har kommit på att en enad grupp är starkare än en delad grupp med pakter hit och dit! Smart hörrni, jättesmart!

Robinson är pathetic.

På tal om det så är Helsingborg en kass stad. Som många säkert vet så var det i dag dags för Earth Hour. Jag tänkte dra mitt står till stacken (nu när jag läst att hela hong kong och las vegas ska släcka ner) och i allafall släcka ner allt här hemma förutom tv:n för den är min räddare denna kväll. Men tillbaka till HBG, när klockan var tjugo i nio tittade jag ut för att förundras av hur mörkt det skulle vara nu när alla varit duktiga och släckt och så. Dock blev det en total besvikelse när jag såg att alla fönster som varit tända innan, om inte fler, ännu var tända. Fy skam! Även om man inte vill, eller har möjlighet att släcka ner helt och hållet så kan man väl i allafall göra lite? Typ släcka ner lampor i allafall och tända ljus istället? dessutom höjjer det ju mys faktorn^^

Hur som haver, hoppas det hela med Earth Hour får en bra ende, vad nu syftet med det än var:)

Keep on trucking  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback