Yeee

Sitter i sängen och studerar min nya Tattoo!
Blev bra tycker jag och har redan börjat fundera på nummer två. Förhoppningsvis innan sommaren^^^
Men smärtan! Jag skulle ju vara så tönt och ha bedövning tänkte jag, men när vi kom dit på avtalad tid klockan sex men fick vänta en timme så hade bedövningen släpp till största delen.
Det är som tatueraren sa: Det ska ju kännas och alla som säger att det inte gör det de ljuger!
Tro fasen det känns när små nålar sticker en 1200gånger i minuten. Så det är bara till att erkänna. Jag var tötn nock till att sitta och hålla, nä nypa marcus i handen under i stort sätt hela kontur biten, när det kom till skuggningarna var det ok för det var mildare.

Såå, får se om jag kommer upp med en bild senare i dag.
Annars?

Kommentarer
Postat av: Cindie

JA bild! :D:D

2009-03-23 @ 16:09:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback