Andra människor

Vår busschauför, vår busschauför, han är en man med glatt humör!

Ibland, när man har en dålig dag kan det räcka med att möta en glad person för att dagens ska få en lite bättre klang.
När jag skulle hem från min shopping stund på Väla och hoppade på bussen fick jag ett glatt bemötande av en yttersttrevlig chauför som dessutom hjälpte mig med vilke hållplats jag skulle av. Trevliga bussgubbar är ovanligt i denna stad kan jag lova så jag hade tur, och precis när jag behövde det som mest med. Hans trevlighet smittade av sig och jag kunde lägga på ett leende och glädjas lite. Dagens ros till honom kanske?

Åkte med Marcus till Väla när han skulle till jobb. Trodde att jag skulle ha min vanliga tur och där ifrån tomhänt men icke!
Hittade en underbar klänning på H&M, hittar dock ingen bild på den så kan inte visa den nu. En söt men samtidigt elegant, kan väl passa på 30års gille?
Hittade även en söt lite kofta att ha till. Blev inga nya skor dock. Ska klacka om de jag har istället eller åka till skoaffären i morgon om jag ångrar mig.

Fick bli en lunch på tumanhand me. Skönt att bara vara liksom, lite owntime.
Gick även inom torget på vägen hem och köpte  grönsaker. Ska aldrig mer köpa det i butik, tprget har mycket mer, mycket fräschare och BILLIGARE grönsaker och frukter. Härligt.

Tror jag ska göra mig en kopp te och vila lite. Kroppen skriker efter vila, inte konstigt dock eftersom man legat i som en gasell de senaste dagarna. Får nog skippa gymmet idag om jag ska repa mig till helgen. Ska nog dra ner på mitt tempo lite...

Men nu var det dags för te. Kanske ringa Marielle en sväng till. Stackarn får dras med mig och mina samtal nästintill varje dag! Hoppas hon inte lider för mycket:P


Panda-

Kommentarer
Postat av: marielle

Marielle lider aldrig när Linda ringer. Marielle blir bara glad :)

2009-05-07 @ 19:46:11
URL: http://mariellelindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback