Breath - right

Vädret moijnar. Kvällen gör sina första små stapplande steg mot invasionen och övertaget av dagens sista sol. Vinden blåser lite kraftigare än tidigare och molnen har skiftat färg från ljusa till mörka skräckfyllda åksmoln!
Börjar det åska idag är jag körd. Åska är inte min bästa vän, får lite smått panik, nä jag får fett möe panik när det mullrar på och slår blixtar hit och dit samtidigt som regnet öser ner! Vist om jag är bland folk eller ligger tätt, tätt intill Marcus så är det ingen fara men hur fasen gör jag idag när jag är helt alena??
Får väl våldgästa Ekkeman om det skulle bli så. Ensam tänker jag då rakt inte vara.

Telefonen ligger tyst och fin på bordet. Känne att det hade varit skönt att snacka med någon men det känns allvarligt talat som om jag vore fastlimmad i soffan! Jag tänkte resa på mig för att göra lite te, men icke. Så där lite halft udda, jag tänker en sak men lika snabbt tänker jag nä strunta idet. Sitter i min egna lilla värld. Avskuren från allt annat, jag hör tvn men uppfattar inte vad som sägs. Kanske skulle slå en pling till syrran då? Måste komma ur min lilla buppla!

Löft på re fö fän.

Shotoll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback