Buskis!

Jeg vet var jag kommer sitta bänkad i morgon klockan halv nio!! Framför tvn! Det visas buskis nämligen, vilket passar min komiksmak utmärkt. Kanske för att jag är smålänning och att det hör lite till. Dålig humor på hög nivå, kan inte bli bättre!

Massa saker som ska göras i morgon om jag tänker efter. Skola, arbete, handla, gymma, tvätta. Får väl se om man hinner glo på tvn eller inte. Prioriterar andra saker före skulle jag tro.

Nääe, vart håller de hus? Hur lång tid tar det att köra från Lund till HBG? Usch mej så otålig jag är. Kollar på klockan stup kvarten utan att fatta att tiden bara går söligare då. Sluta nu Linda. De kommer när de kommer.

Jag får kolla lite på Per Moberg så kommer jag på andra tankar:)

yyeee-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback