Defence

Varför måste tiden alltid gå så sakta när man väntar på något? Eller det är bara jag som upplever det så?

Te gör gott. Gott för både smalökarna och för välmåendet. Jag blir lite piggare. Borde skriva på sammanfattningen men känner att jag sitter fast. Hoppas på att få lite råd av Marcus senare ivkäll.

Klockan är kvart i sju nu. Då behöver jag förmodligen bara vänta i ca 2 timmar till. Inget bra på tvn heller. Vet inte hur Man fåg igång en film på Marcus dator (Nej jag är inte trög, den är komplicerad och man måste packa upp och hämta fårn hdisk. Inget jag fattar.)
Kollar på något program om män som kör lastbil på is tror jag att det är. låter läskigt och får mig att tänka på hur många jobb det finns som folk verkligen måste sätta sina liv på spel för att utföra. Starka och modiga människor, borde finnas fler sådana. Jag skulle aldrig klara det. Nä, kontor och företagande som är säkert det är mer  i min smak.

Kanske ska slå över och kolla på något annat?
Jao.

piip-piiip-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback