Det behövs bara en!

Jag har varit duktig idag. Gick upp tidigt, gick till skolan. Spenderade givande tid med gruppen och vårt arbete går bra nu! Hem för att skriva lite och ta det lite lugnt. Efter någon timme eller så fick det bli en runda till gymmet. Kändes bra idag men kan inte försåt varför jag har börjat må lite dåligt varje gång jag tränar, är det något fel eller? får kolla upp det. Blev i allafall motion x 2 och magträning.
Paketet från H&M hade kommit med så på hemvägen hämtades detta och ett stopp på torget för handling av frukt och grönt hann vi även med.
Blev jättemissnöjd på klänningen dock. Har väntat på den så länge nu och så var den inte alls lika fin som jag väntat mig. Skicka tillbaka åbäket bara!

Satte oss ner och käkade lite gryta med sallad. Smakade som det skulle och mätt blev man. Efter det tog Marcus sin boll och gick till fotbollsplanen. Så nu sitter jag här och kollar på talang (hoppas på att blomman och olsson går vidare bara för att de kommer från MRD:P) Väntar på att Marcus ska komma hem så vi kan ha lite två och ett halvt års mys med frukt av olika slag. Mumms!

Ska kolla igenom det nyskrivna en gång till och se om jag nöjer mig.
Ha det då.

Kommentarer
Postat av: Marielle

Blomman och olsson gick vidare! hahahaaaa xD

2009-05-19 @ 10:10:11
URL: http://mariellelindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback