Det har jag bestämt hört talas om!

Good morning sunshine!
blev inte en så tidig morgon som jag planerat. Vaknade klockan tio. Har fått i mig frukost och sitter nu och avnjuter en kopp godaste te och kollar på barnsliga tv program. Känner att jag trotts alltt sovigt för lite i natt endå så det är lika bra att ta det lugnt ett tag till.

Funderar på vad denna dagen ska innehålla? Är så sjukt sällskapsjuk! Hoppas på att kusin kommer ner och kollar på Talang med mig ikväll dock':) Heeya Blomman och Olsson! HAHA.

Vädret är inte på min sida heller. Tänkte ta en promenad men ser inte ut att bli så. Får se om Erik ska dra till gymmet så kan jag haka på, så himlans trisst att stå där själv.

Gurkomobil!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback