Drop on the ground

Gäääsp!
Är totalt utshasad denna lite molniga dag. vaknade på soffan för en stund sen, slumrade visst till lite.
Skönt var det .

NU är det en kopp relaxande te och repriser av Uggly Betty som gäller och jag trivs med detta. Märks inte att det är fredag här inte.
Vart tvungen att införskaffa skor i dag till utstyrslen på lördag så nu är jag pank. Trist men sant.
Resten av månaden blir till att leva på det man har. Men det är lugnt. Har inget speciellt inplanerat som kostar så det ska nog gå vägen.

Funderar på vad man ska laga för middag idag? Marcus vart tvungen att hoppa in på jobbet idag med så han blir nog glad om jag kommer på något gott tills han kommer hem igen.
Funderar på hemma gjorda morotsbiffar med kokta grönsaker och sallad? Hum...smaka på det...Ja så får det bli.

Nu ska jag lägga mig ner igen och hoppas på att inte falla tillbaka i drömmarnas värld.

Panda-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback