Fräschör

Fick ett litet fräsch ryck efter kvällsträningsövningarna. Blev till att hoppa in i duschen. Så nu sitter man när med fräscht luktande nytävttat hår, rakade ben insmorda med Dove Summerglow. Len och fin. Kan ju inte låta sig själv förfalla för att man suttit hemma i två dar inte!

Pratade med Mami nyss. De kommer förhoppningsvid på förmiddagen i morgon. Men lillan dricker ikväll så om jag känner henne rätt lär hon få svårt att gå upp i tid. Men det löööser sig.

Hoppas på att det börjar en bra film nu. Eller så får jag hitta en på Mackes dator. Sitta kvar och kolla lite sedan krypa ner i den kalla tomma sängen, känns mindre skoj men sova måste man ju!

Nu är dagen slut i allafall vilket innbär ytterligare en dag mindre till M kommer hem och att mamma och syster kommer sanart. Härlett!
Blir middag hos moster i morgon och massa snack. Förhoppningsvis en och annan kaffe me. Kvalitetstid kallar jag det!Mumma!

God natt på er alla!

Min vän Marielle är en stjäna som lyser skarpt- Även om hon dansar framför datorn med camen av. I LOVE YOU<3

Sammanfattningsvis-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback