Get nocked down!

Usch säger jag bara! Jag är verkligen inte bra på att vara ensam! Har suttit själv i snart fyra timmar och det kliar så i mina ben att jag knappt vet varkens ut eller in! Har städat allt som går att städa. Har varit och köpt mjölk, glott på onödiga program på tvn. Vad ska jag göra resten av kvällen?
Läsa i psykologi boken? Inte så inspirerande nä.

Blev dock glatt överaskad när jag idag fick veta att jag klarade den sista tentan! Endast en kuggade tenta på ett år, det får man väl vara nöjd med eller?
Dock var de som rättade snälla mot mig. Som ajg nämt tidigare kändes det efter tentan som att det antingen gått käpp rätt åt H***e eller som att jag precis klarade den. Det sistnämda stämmer nog bäst in! 31p var G och jag hade 30,5p. Tror de som rättade inte hade hjärta nock att kugga mig på ett fjutta halft poäng, vilket jag är måttligt tacksam för! Men glädjen är nog ändå bitterljuv. Känns inte alls kul att poängen blev så låga, jag kan väl bättre? Åtminstånde så Var jag bra. En gång i tiden.
ÄSCH, jag klarade den! YEEEY!! Nu kan man snart slappna av till fullo. Härlett!

Vänner började nu. Jag älskar vänner. Kvittar hur många gånger jag sett alla avsnitt för jag tröttnar aldrig. Kommer sörja den dag de slutar köra gamla Vännerrepriser, don´t take that away from me!

Ska dricka lite saft och äta en jordgubbe.

Hejpådejdu!


Sugerplum!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback