Helke

Gårdagen var bra på alla sätt och vis! (regnade lite, men bara ca 5minuter så det räknas inte). Började hos Chrille och Helen, världens härligaste, tillsammans med x antal personer jag inte orkar rabbla upp.
En timme senare bär det av till födelsedagsbarnet(mannen).
Festen sattes igång tidigt och bara efter någon timme eller så så märktes det snabbt skillnad på folkets beteende men det gillar vi!
Lekar-smörgåstårta-dricka-röka-dricka-massa folk-dricka-bada-mer folk-dansa dansa- dricka-avsluta-sova.
Tiden gick och det blev bara bättre och bättre, Musiken stängdes av vid fyratiden. Jag gick till sängs men somnade inte förrens vid fem då Marcus joinade mig.
Han är underbar han, min speciella man!


Idag är man däremot segare är segast. Gick upp innan tio i morse och städade, såg ut som fan kan jag lova!! Rödvin i Mies nybyggda uterum på väggen som nu måste målas över, annars var det väl rätt lättstädat endå.
Lite gemensam frukost, vattenkrig, hem till svärförälrdarna, ro lite eka, köra till hästarna, hem och hälsa på, köra i raketfart till HBG.
Ikväll ska det minsann tas lungt!

Men sicken bra helg.

(Känns lite osm jag är halft full ännu när jag läser inlägget, men det får ni ta. Jag orkar bara inte dra det i detaljer. )

Panda-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback