Jag vill lämna tillbaka den här!

Sitter och glottar på Ellen. JAg gillar henne. Hon är 50bast och det märks banne mig inte. Hon gör något hon älskar, hon skiter i alla andra och körs sitt rejs, dansar och gör flummiga saker mest hela tiden, men hon är sig själv i allafall.

Klockan vill verkligen inte med mig idag. Kvittar hur jag än försöker så envisas den med att krypa fram i samma takt som en invalid snigel. Jag får fnatt!

Solen kikar fram från molnen, men inte tillräckligt mycket.
Hade önskat att Martina vart hemma så hade jag haft någon att ta en kopp kaffe med. Alltdi lite trevligare med sällskap.
Just det, jag har inte nämt Martin innan.
Äntligen träffat en nästan jämnårig tjej som bor här och som går i samma klass som mig. Vi har trevligt ihop och kan prata om det mesta. Jag gillar henne. Känns skönt med tanke på att man inte känner så möet eget folk här.Att bli intedelade i grupper var det bästa som kunde hända mig. Träffat nytt härligt folk som får mig att skratta. Kanske blir det bättre nästa tremin? Ooh I hope.

Kanske skulle gå ut och förgifta sig lite?
Jao

Pop pop poppa poppcorn-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback