Just pick(nick)!

Fan vad flitig jag är! Undrar vad min grupp skulle gjort utan mig! Självgod så det räcker idag Linda!
Har skrivigt tre sidor teori, sammanställt vad som måste göras, fått ihop x antal frågor som ska besvaras, listat saker hit och dit, skrvigt klart vårt kontrakt och påbörjat planeringen av vad som ska göras me psykologirapporten!
SÅ-DET-SÅ!

Fick ett sånt där sug innan. Ett sug efter en mysig picknick vid stranden i solnedgången, en flaksa rött, lite brie, vindruvor och Marcus på en filt. Ska bli skönt med sommar, slippa tänka på allt som har med skolan att göra!

My name is Earl är roande och ska få underhålla mig lite till innan jag slänger mig i sänghalmen och nannar!

Närodlad potatis, Panda-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback