Kienes

Så där ja, nu är texten normal igen.

Sköljt och peelat nypotatisen, förberett denna kalla såsen, skivat alla grönsakerna till spetten och lagt köttet i marinad innan idag. Alltid bra att förbereda maten så behöver man inte tänka på det sen.

Somnade till en stund innan men blev som tur va väckt av ett samtal från Melle, bra det. Ska inte ligga o sova så mitt på dagen inte.
Kroppen ömmar mer nu sen jag vaknade, träningsvärken blir alltid värre ju mer man sover, föstår inte varför. får se om jag ens klarar av att träna idag. Hänger helt enkelt på vad Marcus känner för men får jag välja så stannar vi hemma och tar det lugnt, det är ju faktist Vilodag idag.

Vad gör man nu då? Övar lite på redovisningen kanske?
Bra val Linda!

Shiooooloong-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback