Kristina med jättesåret

Sitter och kollar på Sjukhuset. Inser att jag aldrig hade kunnat bli läkare. Fy fasen för att skära och sy i människor! Men man är la glad att det finns människor som vill göra det så vi andra kan må bra och få vara hela.

Väntar och väntar, funderar på om syster är så pass bakfull att hon sover ännu. Hade varit så klockrent när det gäller henne. Lilla fyllekaja^^

Och som vanligt samma bestående problem. Vad fasen ska jag ha på mig? Springer runt som en galen höna på exterci och rycker och drar i kläderna men inget som vill med mig idag. Får se vad det blir, slutar väl med att jag slänger på mig en av Mackes skjortor och ett par jeans och pumps. Vi får se vi får se.



Dramaqueen-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback