MMA fightclub

Sitter och glor på antagligen efterblivna grabbar i 30års åldern som tydligen gillar att plågas, eftersom de ska envisas med att slåss mot varandra i en liten inringad bur. Har aldrig riktigt förstått meingen med att slå på varandra, varför göra något där man själv blir skadad på kuppen? Märks att de fått många slag i skallen de flesta av dem för många hjärnceller verkar de minsann inte ha kvar! Inte vidare manligt heller. Tummen ner!

Blev inget solande idag som jag hoppats så mycket på, kommer inte bli av i morgon heller med tankep å den långa dagen i skolan och sedan träningen. Får bli som jag anat, en tub brun utan sol, massa peelande och insmörjning så man ser litta brun ut tills på lördag.
Det där med shoppandet blev inte heller av. Får bli på torsdag.
Men effektiv har jag nog varit endå, efter träningen fick det bli slappt ett tag innan jag valde att ta steget och ta tag i rapporten som ska skrivas, ingen annan som gör det så. Sen middag och två efterlängtade timmar framför favoritprogramen på tvn!
Har avslutningsvis tagit en kvällspromenad och ska nu vidare tills duschen för att sedan störtlanda in das bedde!

Sov gott vettja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback