Mogen

Timmarna i skolan tar slut på all tankeverksamhet!
Blev längre idag än vi först planerat men vi fick mycket gjort, en sida kvar på arbete två så nu är det i sluttampen- tack gode gud för det!

Sitter med huvudvärk och väntar på att kaffet ska koka klart. Behöver lite power innan det är dags för gymmet. Känner mig inte så sugen men det är ingen anledning till att inte gå och med tanke på hur mycket tid vi lagt på gymmet de senaste månaderna så känns det inte lönt att börja slappa nu. Dessutom måste jag passa på nu med tanke på att jag åker hem nästa vecka.

Får se, vad ska vi mer göra iväll? Plugga som vanligt och laga någon slags middag. Känner ingen lust till det heller. Usch. sitter måndagsångesten kvar eller? Jag är mer depp än pepp på allt nu känns det som.
Help me.

Skrattretande-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback