My dounut is to soft^^

Har verkligen haft en ytterst trisst dag.
Vaknade vid niotiden, frukost och Smallvill sedan var det pluggande för hela slanten. Läst igenom en del och börjat skriva på rapporten så nu har vi något att gå på i allafall. Kan lika gärna skriva hela skiten så blir det enhetligt i allafall!
Vid femtiden var det gymmet som gällde. De måste verkligen skaffa bättre luftkondition! Fullt med folk och ingen luft! Känndes jobbigt att springa en hel timme i den värmen kan jag lova, men gick gick det i allafall!. Blev bra lite magövningar utöver motionen sen hem igen.
Middagen idag fick bli en blodgrape och två knäckemackor. Gott?
vet inte vart resten av tiden försvunnit men de få timmar som återstår innan sängen  ska få göra sitt. 
Blir en tidig start i morgon. 

Känner ett sug efter cigg mest hela tiden, första helt rökfira dagen idag. Så i morgon kan jag tänka: Jag klarade ju igår, klart jag klarar en till. 
Fast vill jag egentligen sluta? 
Mest för att det skulle vara dyrt i så fall, känns lika jobbigt varje månad när man tänker efter hur mycket pengar som lagts på cigg. Men det är ju hela den sociala biten, den lugnande känslan, morgonciggen tillsammans med kaffe som pricken över iet för en dag start på dagen. Nattaciggen och telefonciggen när jag snacka mer Melle. Feströkning? 
Vi får se hur långt jag kommer i allafall. Ska ge det ett försök i allafall!

Får kramp i magmusklerna av att sitta så här nu så dags att lägga sig^^ 

Goo kwäller frau Panda-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback