My new record!

Sicken biffkvinna jag är! Mina vildsvinsmortosbiffar blev suveränt goda! (även om det inte låter så på namnet som jag så fyndigt själv kommit på!), avnjöts tillsammans med kokta grönsaker och sallad. nice!

vid halv nio bestämde vi oss för att kvällsgymma. grymt skönt när det knappt är något folk där.
Lyckades slå tre personliga rekord också, alla i press. Och nu är jag så slut i armarna att jag knappt klarade av att tvätta mitt hår själv. Värre var det att raka benen, Armarna ville bara hänga. Och att sitta här och plinka på tangentbordet är inte heller någon höjdare.

Kolla på Loser på tvn och se om bror kommer på besök eller inte.
Vi hörs väl i morgon skulle jag tro.

Sho tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback