Obbappobaajjobapp.

Så in i HE vad trött jag är.
Blev sent igår. hittade en film som vart spännnande och vi kunde helt enkelt inte slita oss. Uppe hyfsat god tid endå, säkerligen därför man är sleden nu.

Dagen har varit hyfsat innehållslös. Mami kom ner och hämtade syster och stannade på en kopp koffe innan de begav sig hemmåt. Jag å andra sidan fick i min en macka och slog en snabbpling med Mellan innan jag tog en hektisk dusch för att hinna bänka mig framför DHW som jag missade tidigare i veckan. Dock somnade jag till i reklampausen och missade halva, förstod dock konceptet så gjorde inte så möet.

Till och med bläddrat igenom Psykologin inför arbetsskrivandet i morgon. Har nog lite mer att gå på nu i allafall. Ska bli skönt att få detta överstökat nu!

Dags för lite telefontid och en kopp tea!






Du kommer hem idag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback