Så däringa

Då har man fått i sig dagens middag me. Mätt och belåten.

Kollar på sjukhuset ibrist på annat. Väntar mest på att Uggly Betty ska börja. Borde skriva på arbetet men har ingen motivation så det är inte lönt, skulle bara bli dåligt då. Får ta det senare eller helt enkelt i morgon bitti.
Känner bara för att ligga, inte göra ett piss förutom att glo på tvn och dricka te.
Hoppas verkligen att motivationen hinner komma ikapp tills torsdag. Jag vill verkligen vara på festhumör då. Som Mange sa idag när jag sa att jag ville festa: Det är kul att höra, var så länge sen man hörde det från dig.
Jag förstår honom, jag har inte festa här mer än högst två gånger efter jul. Sicken kul person man är då! Men är man inte sugen så man inte, går man i vilket fall som så blir det bara katastrof av det. Nä det är skärpning som gäller. Sista Villan innan sommaren och en chans att säga hejdå till alla man inte se under sommaren.

Make me happy-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback