Sätt den i krysset

Phuu sicken dag, alla verkar ha fått en släng av måndags-ångest- trötthet. Ingen som riktigt pallade ta tag i något egentligen så arbetet gick sakta framåt. Men efter lite skratt och kaffe kom vi i allafall en bit på vägen.

Efter soklan blev det till att gå hem för att skriva på uppdelat arbete, men icke! Jag slocknade direkt i soffan och sov ca två timmar till Marcus ringde och väckte mig. Försökte pigga upp mig med lite te för att finna ork till att pallra mig till gymmet för ett pass kondition. Det var varmt på gymmet idag vilket gjorde mig irriterad. Men passet gick bra och jag känner mig duktig!
Hem, snabbt in i duschen för att hinna hämta Mange vid sextiden för att åka och handla. Kändes så onödgit att handla idag med tanke på att jag ska åka hem snart. men men, mat måste man ju ha så. 
Tog sin tid vill jag lova. Väl hemma igen med alla saker på rätt plats i skåp och kyl/frys började jag med middagen, kyckling alá king. (måste smackas för alla som gott miste om detta, himmelskt gott och dessutom nyttigt!)
Tog det lite lugnt och skrev det jag lovat att skriva på arbetet, slängde in en tävtt i maskinen sen begav vi oss ut på en kvällspromenad och nu sitter jag här!

Är sleten och trött och längtar efter sängen! Men tvätten är inte klar och jag måste varva ner. 
I morgon väntar en förhoppningsvis solberikad dag och en massa plugg. trevlett. 

Ha´de-  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback