Sen eller?

Ni som känner mig vet att jag hatar att vänta och att jag oftast stressar lite för att vara i god tid. Kanske för att jag själv vill vara i tid som jag inte klarar att andra är sena? vet inte. Men hur som haver. Mamma och Sofie skulle komma tidigt idag sa de igår. Så jag gick ju upp i tid för det.
Nu är klockan tio i tre och de körde precis hemmifrån. Anledning: Sofie drack igrå, kom inte hem utan sov någon annan stans, plus att hon skulle käka pizza med några inna och att mamma vart tvungen att fylla på luft i ett däck på bilen. Jag blir trött!
Skulle ju komma för att jag skulle slippa sitta ensam en dag till. Men men, kan ju hoppas på att det blir bra när de väl kommer och att moster bjuder på mat. Magen kurrar aningen efter att bara ha fått i sig en knäckemacka denna dagen. Varför? Vi har ingen mat kvar och som studerande prioriterar man annat. Så d så.


Nä nu ska jag röka en cigg för att stilla magens kurr och klunka en halv liter vatten så står jag mig lite till!

Må gott folk-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback