Söndagen den 31Maj

Lyckades med nöd och näppe resa mig upp ur sängen i morse. Träningen igår känns vill jag lova!
Blev i allafall glatt överaskad av värdet när jag gick ut för att Vid 11 åkte Marcus till jobbet och bestämde mig för att ta tag i skolgörat. All most klar, bara lite övning på redovisningen sen fan!
Varit och handlat med, ska bli lite nypäror och grillspätt idag. Hoppas på lite trevligt folk me så blir kvällen toppenbra!

Skulle tippa på att det blir gymmet lite senare med. Lika bra att träna styrka under helgen så man kan köra på med motionen under veckan.
Jaja.

Känns som att tidsfördrivet är segt idag. Känner inte får något mer än att bara sätta mig ute någon stans och bara njuta av värdet men ingen motivation till att göra det utan sällskap.

Vi kollar klart på filmen och ser hur det går helt enkelt.

PÖS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback