Ta frågan på allvar

Blev en maskin tvätt till. Allt är rent nu, verkligen allt!
Ska bli skönt att gå och lägga sig ikväll i nytvättade sängkläder som luktar blommor^^

sitter och kollar på snacka om nyheter i väntan på att tvätten ska bli klar. Och om jag räknar rätt så hinner den sista maskinen i torktumlaren bli klar precis innan Marcus kommer hem. Snacka om tajming. Tror dock att resten av folket som vill tävtta idag är aningen sura för att jag ockuperat tvättmaskinen sen klockan elva i morse. Men men så är det när man inte behöver boka tid.

Jag kan inte fatta att min träningsvärk sitter i ännu. Ska nog börja gå runt i höga klackar när jag powerwalkar, hur bra träning som helst verkar det som. Tror dock inte löpbandet på gymmet skulle uppskatta detta^^ Får nog bli löpar skor endå:P

Dags att göra sallad. Ikväll blir det Katrin-Enchiladas, döpt efter Melles mamma som introducerade detta, och en sallad. Fiint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback