Thank you Margaret

Klockan är 10.52. Tvätten rullar på, gör jag annat än att tvätta?
Skjutsade Marcus till jobbet tid tio och resterande tid tills han slutar och vi ska bege oss på 30års gille så ska jag än en gång prova min outfit så den duger. Några centimeter minus så vi hoppas på det bästa! ska även packa vilket jag är sämst på. Packar alltdi för mycket och tvingas därför konka på en alldeles för stor och tung bag alltid. typiskt!

Är helnöjd med min Dove Summerglow. Har nu mera sommarfina ben av en kostnad av 50kr istället för att lägga det femdubbla på solarie. Är man student så är man! Är nöjd med ganska mycket nu, gillar man jag får känna mig duktig och det har jag fått göra mycket nu. Låter väl lite så där halvkonstigt men allvarligt, vem gillar det inte?
Det går bra i skolan, osjälvutnämnd ledare, gymmet visar resultat plus att jag slagit många av mina personliga rekord denna veckan både inom styrka och motion. Hejja mig!
Jag har lyckats hitta kläder som jag trivs i! För en som känner mig så vet ni att det är en stor bedrift för att vara för mig.
Så denna veckan kan kort sammanfattas som jobbig men bra. Lite upp och ner, några fallgropar men även många uppgångar.
Ska man klaga? Nee.

Idag är även min beloved mommy´s födelsedag! Hela 42bast idag! Så ett stoooort grattis till dig, du är världens bästa mammi<3
KOntigt det där endå, mamma var 22när hon fick mig. Det är ungt, med tanke på att hon fick min bror redan vid 20. Tänk om jag skulle varit mamma nu??! Det hade ju aldrig funkat. Men det var ju annorlunda förr.
Nu är det viktigare att få en utbildning och ett välbetalt jobb snarare än att gifta sig och skaffa barn. Men jag är nog ganska glad för det endå. Man ska ju hinna leva sitt eget liv innan man kan bereda sig för att ansvara för någon annans.
Jaja, nog om det.

Jag ska i allafall ha en bra dag/kväll/natt. Ska bli härligt att få parrtaloss lite med famlijen Andersson och bekanta. Kommer bli kanon!!

Panda-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback