Tuuuuuut!

I morgon är jag inte rädd! Jag ska bara köra! Köra på som fa-a-aan!
Som läget är nu så är jag faktiskt totalt inställd på fest i morgon. Bara precis öppna en bag in box vin och sen köra all in hela kvällen. Supa med goda vänner och slippa tänka på allt. Stänga av alla tankar ocg bara fokusera på att ha FÖR JÄVLA ROLIGT!
Det ända orosmomentet i morgon är vädret och förfesten. Vädret för att det ska bli utefestival vilket blir mindre lyckat med massa regn, men som en vis person sa; Värdet är inget hinder bara inställningen är rätt! Vi får väl köra på det!
Förfesten för att vi ska vara hos en jag bara varit hos en gång tidigare och då hade jag verkligen inte kul över huvud taget, dessutom har jag svårt för hans flickvän och är orolig för att resten av folkat jag inte känner där ska vara av samma genre (schanger?) och att det ska sätta en negativ prägel på kvällen. Men en lösning på det är i så fall att jag skiter i det för jag skiter i vilket eller att jag helt enkelt sticker till Olle istället där jag i allafall är övertygad om att folket är bra!

Vi säger så här, festas ska det göra och sedan skiter jag i resten. Inget/ingen ska få förstöra min kväll i morgon!

Elektric-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback