Vill du ha en mobil?

Jag har verkligen inte min hjärna med mig idag. Kom precis hem från gymmet, helt slutkörd och ska sätta mig på balkongen för att att ta en röka och vad ser jag? Jo min mobil ligger där! Den har alltså legat på balkongen helt synlig för allmänheten i så där snart två timmar! Tur att ingen fick för sig att ta den.
Jag blir inte förvånad, det är så typiskt mig!
Får man se något man vill och samtidigt röra på sig lite, slå två flugor i en smäll! Dessutom går tiden mycket fortare!

Och en annan sak. Tjejer, träna inte i gråa mjukisbyxer! Såg en tjej som gjode det idag och efter att hon konditionstränat i så där 20 minuter så såg det ut som hon pissat ner sig både fram ifrån och bakifrån! Pinsamt? Jag tycker det.

Nu väntar snart middag. Och en liten sån där extra goding nätmelon! Goote! Kan man äta med gott samvete i allafall.
Då har man i allafall varit duktig även denna dagen så nu kan man relaxa resten av dagen utan att tänka på det.

Jag ska slänga mig i duschen och få på mig lite brun utan sol innan middagen så jag får nog gå nu!

Hajjdå-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback