Wait a minute

Sammanfattningar är inget vidare kul att skriva. Måste formulera sig på ett vetenskapligt sätt, få med hela arbetet på typ en halv till en sida. Men nu har jag i allafall skrivigt två olika och hoppas att åtminstånde en går att använda.

Funderar på om jag skulle koppla i plattången och försöka fixa till en frisyr även denna dagen. Kanske sminka till mig aningen så jag kan vistas offentliget bland folk. Ja så får det bli.

De visar veckans repriser på Chers. Ännu en gammal serie som faller mig ypperligt i smak. alltid lika skönt att starta dagen med några skratt så man kommer igång. 

Det är lördag idag, känns som om det vore söndag men icke. Det är väl skönt endå, ännu en dag till att slippa skolans press. Och i morgon kommer ju M hem. Härlett! 
Det är nog bra för mig, att Mami och syster kommer idag så jag får lite annat att tänka på så går tiden lite fortare. Gott. 

Men platta håret vart det ja.

Någon annans kanske gör-  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback