Who is it?

Tror att Marcus fastnade vid Fifaspelandet hos Mattias. Funderar på att kila upp och kolla läget men med dessa slarviga kläderna blir det nog inte av.
Klockan är 23.08 o Srubs rullar på tv:n. Jag är trött och vill lägga mig, får nog förflytta mig till sängen snart.
Men först, borsta tänner, göra de avslutande situpsen för att hamna rätt i räknandet, seen är sängen välkommen!

Jag gillar Scrubs. Får en sån där känsla av "jag vill också vara med" när jag ser det. Jag och Camilla hade passat som Turk och JD. Helt bortkommna och säregna men sammtidigt bäst!
Får alltid en till att tänka till med, bra för hjärnverksamheten med andra ord. Reklamen som kommer nu är dock inte givande, ni vet att man kan bli dum av reklam va?
Så nu går jag och fixar bissarna istället.

Sov gott vettja! Panda-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback