Aggression!

Jag blir så ARG. Satt och kollade vinterjacka, vilket jag är i STORT behov av just nu, fryser ju häcken av mig!
Hittar en jättefin från Esprit. 1200 vilket jag tycker är överkommligt (när Marcus betalar halva som en present:)) men givetvis finns den bara kvar i stl 32. Jo tack. Det går ju säkert. Hittade dock en annan mer vardaglig jacka från Esprit och beställde den. Dock blev orderna fel så nu måste jag ändra den i morgon. typiskt.

Är dock ännu arg för att jackan jag hittade först inte fanns till mig. Så himla drygt när jag för en gångs skull hittar en som jag verkligen vill ha. Hoppas den jag valde är bra i allafall. Annars skickar jag tillbaka den och går i t-shirt hela vintern i ren protest!
YES


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback