Det är synd om mig

Blev ingen skola för mig idag. Precis när jag skulle gå blev jag plötsligt störtdålig! Trycket över bröstet återkom, jag kallsvettades värre än en ko, fick spykänslor och ont i magen och kroppen kändes totalt mörbultad. Ringde Marcus i ren panik och trodde jag fått svinis! Dock har jag inte haft någon hosta eller problem med andningen så det kunde vi räkna bort. Dock är matförgiftning sannolikt. Sista gången jag köper grillad kyckling från ICA! Pikatten. har mått dåligt hela dagen och sett ut som ett vrak. Marcus reaktion när han kom hem var: Shit! Du är ju helt vit i ansiktet!
Jo man tackar. Har väl mått bättre. Typiskt när jag skulle ut med Madde ikväll egentligen!

Fick dra på mig lite kläder för att åka och handla. Dåligt val, blev febrig och svag inne i affären och trodde nästan jag skulle svimma! Men jag klarade mig. Hämtade även ut min jacka. Den ska dock skickas tillbaka omgående. På tok förstor. men det ska jag väl ta som ett gott tecken? Mindre storlek eller annan jacka helt enkelt.
Får frysa i någon vecka till ser det ut som.

Nu måste jag lägga mig ner igen känner jag. Ohh.
SYS







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback