På en måndag?

Denna dagen har varit fantastisk!
Ny telefon. Mycket fin.
Morgonpromenad i blåsten. Skola i tre timmar. Under föreläsningen kom vi på tal om drinkar och jag sa att jag skulle vilja prova en strawberrydaqurie. Sagt och gjort. Vi bestämde oss för mysmåndag och gick till ica och systemet för att införskaffa rekvisita. Upp till Madde och där har vi sedan suttit fram tills nu och druckit goda drinar, spelat spel och bara myst. Mycket trevligt om jag får säga. Blev två rundor billjard och en cider på Punkten fr att avsluta kvällen. Känns så skönt att åf umgås med lite tjejer emellanåt!
Nu ska jag pilla på telefonen och se om jag kan lära mig den! HAHA.
Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback