Rolig rolig

Jag är en ROLIG prick!
Bestämde mig tidigt denna dag för att sitta hemma hela dagen. Mest för att studentkontot börjar tryta.
Men sen är jag ju inte den som är den. Marcus drog ut med killarna, kul för honom.
Jag ringer Melle som lyckades underhålla mig i mer än en timme. Sen skickar Madde, Dickens om femton? Jaa tack säger jag.
På med ordentilga kläder och smink sen iväg. Hade välldans trevlig med Madde och hennes mamma och massa god BILLIG dricka, jo man tackar! Men x antal cider och shots och två raggiga killar senare begav jag mig hem i hopp om att fylla på mitt konto men givetvis vill min internetbank med mig ikväll så jag fick stanna hemma. Men men vad gör man?
Blir One Night at Rocksberry med Marcus som är på väga hem istället. Lite mys tackar man inte nej till!

Har i allafall haft en ytters rolig kväll och lyckats roa folk lite i allafall vilket alltid känns bra! Fått en kille till att skämmas och varit med på clubfoto, rolig är jag det sa jag ju! Jag skulle blivigt underhållare istället. Dags att sadla om till estetare? HAA NEJ!

"Aldrig tidigare har jag kännt odören av hästskit och sprit tidigare!" -Kvällens citat alá Linda.
Good night snöggs.
SYS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback