Så där ja..

Jaha, Så var tentan över och jag kan meddela att den gick käpprätt åt HE! men jag kunde ju gissat mig till det redan innan. Får sikta in sig på en omtenta och hoppas på att svärmor kan förklara redovisning bättre för mig är dryg Bo!

Sitter mest och väntar på att Madde och Malin ska bli klara med tentan så vi kan gå och ta en fika på Grand.
Underhåller mig med att betala räkningar. Hemskt vad pengarna sprnger iväg lätt. Man går och väntar och väntar men sedan när man får dem så försvinner de direkt, jag förstår inte detta;O

Men men, stugan i åre är betald och det känns bra. Dock känns det tungt att meddela att jag inte ser fram emot resan så mycket som jag borde. Trisst men sant.

Så nog om negativa saker för en dag hoppas vi!
SYS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback