Si så där

Ojoj. Hunnit med en massa för att jag inte kan klockan idag. Gick upp till killarna en runda för att fördriva tiden, skulle sedan bege mig för att handla lite grönt. Trodde klockan var närmare fyra och blev halft stresad. Men icke. Det visar sig nu när jag sprungit och handlat, plockat undan, diskat, duschat och slängt ihop salladen till maten att klockan bara är nio över fyra! typiskt mig. Men får väl se det positivt då, har i allafall god tid på mig innan Madde kommer och innan jag måste börja på maten.

Jag knäpper upp min andra cider, njuter av lugn och ro.
Kvällen känns ung och bra.
SYS


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du passar skitbra i glasögon :)

2009-11-28 @ 16:35:12
Postat av: Andrea

va söt du är i glasögon nu är vi två om de :)

2009-11-28 @ 22:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback